Met een schone lei...

21 juli 2018 - Nabburg, Duitsland

Na een allerhartelijkste ontvangst bij de camping en het zwembad, en het nuttigen van een aantal meegebrachte kilo's, waren we gisteravond al snel weer de oude. Kraaien heb ik niet meer gezien. (Nou ja, wel had ik de hele nacht het idee dat ratten,muizen en konijnen hele gangenstelsels onder onze tent aan het aanleggen waren, maar ik dwaal af..)

Vanmorgen was het 10° koeler, de route was vlak en goed aangegeven. De voorspelde regen beperkte zich tot wat spetters, hier en daar... Wat wil je nog meer? Gisteren was de Naab (die volgen we nu..) nog een stroompje, nu is hij uitgegroeid tot een rivier die samen met de Regen in Regensburg in de Donau stroomt.

Zover is het nog niet. Halverwege zijn we terechtgekomen op een camping met types, die er uit zien, alsof, wanneer je ze iets vraagt, ze je een nekslag willen geven, maar vervolgens een verlengsnoer over de heg gooien, zodat je de boel kunt opladen.. Laat op vakantie je vooroordelen dus thuis... En doe ze thuis in de vuilcontainer.... Zo hadden wij een hele leuke fietsdag...🤗

1. Bea en frans:
    21 juli 2018
    Gewldig goed dat alles weer oke is Cok ziet er stralend uit hoor.
    Ga zo door en doe kalm aan hier 31 gr beetje erg warm
    bea
  2. Hans:
    21 juli 2018
    Wat sta je te doen aan de waterkant
  3. Carla:
    Lieve Cock en Reinier
    Jullie creatieve fantasierijke reisverhalen zijn mijn verhaaltje voor het slapen gaan.
    En het zorgt tijdens werkdagen...oppasdagen en klusdagen aan m’n nieuwe huisje toch voor beetje vacantiegevoel!
    Geniet samen verder van deze prachtige fietstocht🚴🏼‍♀️🚴🏾‍♂️
    Liefs Carla🍀
  4. Cock G:
    22 juli 2018
    Ik ben flink geraakt door alle mooie natuur en de tomeloze bouwdrift van types die eeuwen vóór ons geleefd hebben. Al hoewel de betonnen fiets niet helemaal voldoet aan voorgaande beschouwing. Geniet van alles wat jullie nog gaan tegenkomen. Ik zie de verhalen met belangstelling tegemoet.
  5. Reinier:
    Leuke reactie🤗
  6. Hannie H.:
    30 juli 2018
    Ja, ja, vooroordelen kunnen onze onbevangenheid lelijk in de weg zitten. Hoe leuk was deze ontwikkeling met die mensen?!