Wat cijfers..

2 augustus 2018 - Bingen am Rhein, Duitsland

We zijn nu precies 4 weken onderweg en hebben iets meer dan 2000 km afgelegd. Er zijn 120 broodjes en 3 hele kippen door heen gegaan. Het waterverbruik was gigantisch en dat lag niet aan ons douchen. (Veel campings gooien hun slagboom dicht als wij er aan komen...😦) Over het alcoholgebruik gaan we het hebben als we volgend jaar in een AA kliniek onze vakantie gaan doorbrengen... Aan deo, kettingsmeer, haarlak en wasmiddel hebben we deze keer weinig geld uitgegeven. We zijn veel leuke mensen tegengekomen en soms was dat zelfs wederzijds!

Van alle stroompjes was de Neckar het mooist. Dat zeggen we hier aan de Rijn bij Bingen niet hardop. We hebben hem vandaag al 2x wel gezien maar niet gevolgd. Das ook niet leuk voor zo'n rivier🤔 DUS: Schrijf een gedicht/lied waarin de woorden: Rein,  Rijn, Rhein, wijn Reinstein, Reinier, Nierstein, Niersteen, bein, lijn, kein en gein zoveel mogelijk voorkomen. (Ik heb een zwak voor gebratenes vogelein, maar dat terzijde....)Wederom maakt u kans op een exclusief etentje met Niertjes en Moezelwijn in de Santpoorterstraat als we weer thuis zijn!.😂😂😂