Verwend

7 juli 2018 - Rees, Duitsland

Lekker vroeg op pad maar op de pont bij Amerongen wilde Cock al koffie... Of eigenlijk een champagneontbijt maar dat wordt op de meeste voetveren niet geserveerd. Gelukkig was er langs de dijk ook niets, dus we schoten lekker op. Qua humeur: neer.๐Ÿ˜ฅ Dus in Zetten noord was er geen houden meer aan; koffie, nu! Maar ja, Bea woont in Zetten zuid; dus 5 minuten later, tussen de bloemen weer bakkies, nu bij Bea.

Vandaar lekker lang langs de Linge met als kers op de taart: kasteel Doornwerth. Dit wil ik, dit wil ik, dit wil ik! Mannen kennen dit gedrein en moeders van kleine kinderen ook. Zij wilde dus dat kasteel, zie foto, en zo'n rood autootje voor de boodschappen. Nou, we hebben een proefritje gemaakt, maar het viel zo tegen. Geen dak, mijn wenkbrauwen waaiden steeds in mijn ogen. Het werd dus: Nee. Nou Cock kan veel hebben maar... NEE...

Ik had t moeten filmen maar als je de foto goed bekijkt zie je haar woedend stampvoetend de binnenplaats van het kasteel verlaten. Ook omdat ze haar fiets niet tegen de eeuwenoude muur mocht smijten.

Al gauw lieten we, na gezwaaid te hebben naar de oma van Gwen, Nederland en de woede achter ons.ย

Helaas was aan het eind van de dag, na 95 warme km en boodschappen in Emmerich, haar douchemuntje kwijt.๐Ÿ˜ฃ Dat was het eind van haar incasseringsvermogen. Dit komt niet meer goed๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Fotoโ€™s

1. Bea en frans:
    7 juli 2018
    Ik blijf lachen , wat een verslag ,maar het weer zit mee en muntje wel gevonden
    Bea O G en C gaat goed hoor heb gebeld.
  2. Mijntje:
    7 juli 2018
    Wanneer 2 bejaarde op vakantie gaan valt het echt niet altijd mee.
    Je loopt iets meer risico, incasseren gaat moeizamer, mannen denken dat ze alles nog kunnen, vrouwen kunnen het ook maar moeten het elke keer weer bewijzen. xxx
  3. Yvonne:
    7 juli 2018
    Zo'n rood autootje gaat natuurlijk wel sneller dan de fiets! Dan moet je die wapperende wenkbrauwen maar voor lief nemen! Jammer dat jij, Rein, weer niet tegemoet wilt (of kunt) komen aan de liefste wens van Cock!
  4. Gwen:
    8 juli 2018
    Jammer dat Cock het rode wagentje niet mee mocht nemen, handig voor de boodschappen. Leuk dus ook langs Bemmel gekomen!