Wat een getrap.

25 juli 2018 - Affing, Duitsland

TJA, DAN BEN JE DE KLOS😣 Op de onaardige, klantonvriendelijke dure AZURcamping konden ze ons geenszins helpen met de route. (AZUR, onthoud de naam, heeft met de blauwe Donau niets van doen, wel hebben wij er al 2x een blauwtje gelopen... Dit alles weer terzijde😏) We fietsten dus een beetje doelloos richting centrum toen mijn trapper er afviel😣. Zonder trapper, trap je nog geen bal lek...Straf van God natuurlijk, we hadden zo lelijk gedaan over de AZURcamping, maar das Radhaus ( ik heb nog nooit zo' grote fietsenwinkel gezien) was 200m verder. We waren echter aan het dauwtrappen, 8 uur, en de stofzuigende dame zei  dat de winkel pas om half 10 open ging...😣 Om de hoek was de fietsengarage al wel los en tegen contante betaling, de kassa was immers nog wel dicht, konden we om 8.20 al weer verder fietsen..... Cock heeft nog uitbundig staan zoenen met die bicyclerepairmain in blauwe overal met een heel open rits.... omdat het toen al heet was.. zei ze....Maar dit alles weer geheel terzijde.

We hebben de Donauroute verlaten en in AUGSBURG konden we het nieuwe route boekje pas gebruiken. Geen probleem, we hadden een overzicht gekregen met fietsroutes van A naar B en van Ingolstad naar Augsburg.  Dit maal kon Rein (Geef hem een groot applaus!) zonder problemen de kortere route door het bos wel vinden. Goed, Cock had ondertussen wel een lege bidon, alle boodschappen achterop en hartkloppingen, maar we kwamen uiteindelijk op een leuke camping, met de prachtigste plaats en de supermarkt er recht tegenover😥 Sorry Cock, kon Rein ook niet weten..

We blijven 2 nachtjes, kunnen we het stadje bekijken,  daarna,  of 140 km naar Garmisch Partenkirchen of zo'n 1000 km naar huis. We kiezen,  na de huidige 1500 getrapt te hebben,voor het laatste🤗

1. Bea en frans:
    26 juli 2018
    Weer heel wat mee gemaakt he en dat zonder trapper.
    Lag zeker aan de nieuwe schoenen dat er zomaar afviel
    37 gr nu al 26 om 9 uur in de morgen
    bea
  2. Gwen:
    26 juli 2018
    Wat een kilometers al!!
  3. Hannie H.:
    31 juli 2018
    Ook weer zo´n leuk verhaal, vrolijke boel zo aan het eind van zo´n fietsdag!