Regen

22 juli 2018 - Regensburg, Duitsland

Dat ritmische gereutel van regendruppels 's nachts op je tent is heel rustgevend. 's Morgens de boel droog inpakken lukte wonderwel. Verder mocht de regen vandaag geen naam hebben. Om daar dan een hele stad naar te vernoemen is overdreven. De Regen hebben we niet gezien. We raakten even van de regen in  de drup: De kortste weg naar de camping in Regensburg was via de pont. Die ging niet. Maar je mocht gelukkig😣 over de spoorbrug. Geen trein maar de hoogte😣. Bij de camping was het heel druk, ook met fietsers. Als een regent weet ik dan heel snel 25 m2 te claimen incl. picknicktafel. Nee hoor, niet door te druppelen maar door het tactisch plaatsen van fietsen, scheer- en waslijnen. Wie dan toch nog waagt in ons territorium te komen krijgt met Cock te maken. Zij spreekt dan ineens vloeiend Duits.

Regensburg is het eind van onze prachtige Naabroute en het begin van ons Donauavontuur. We gaan stroomopwaarts. Heerlijk Indiaans gegeten aan de Donau

1. Bea en frans:
    22 juli 2018
    Geweldig wat een foto;s en het weer nog steeds mee he.
    Doe rustig aan he je hebt tyd genoeg.
    bea
  2. Gwen:
    22 juli 2018
    Haha Cock! Je maakt de mensen toch niet bang hè. Nee, dat kan niet daarvoor ben je lief. Rein, jij kan dat wel :-)
  3. Hans:
    Regen Regensburg
    Regent
    Jij goochelaar
    Jij max geheugentrainer
    Ga zo door
  4. Margriet:
    22 juli 2018
    Donauradweg is ook mooi en mis vooral de bron van de Donau niet, die is spectaculair😂
  5. Margriet:
    22 juli 2018
    En wat je camping claimgedrag betreft..... Je begint op een Duitser te lijken, Rein. ( dit is mijn kuil)😜
  6. Paul:
    23 juli 2018
    Witte wijn maakte plaats voor pils. Oefenen voor Tsjechië. Niet te ver doorfietsen nu, dan schieten jullie Ceske Budejovice en Ceske Krumlov voorbij. Mag je niet missen.
    Ondanks alle bedreigingen van mens en andere natuur, zien jullie humeuren er nog prima uit.
  7. Hannie H.:
    30 juli 2018
    Nog geen vermoeidheid te zien in Cock's gezicht, dus jullie zijn goed bezig.
  8. Hannie H.:
    30 juli 2018
    Trouwens, jammer dat je geen foto van de spoorbrug gemaakt hebt. Moet toch wel bijzonder zijn om met een fiets daarover heen te lopen.