Droog

9 juli 2018 - Werne, Duitsland

Alles is gortdroog. De berken en hortensias hebben het heel moeilijk. Vanmorgen liet een aardige dame ons voor gaan bij de Lidl. (Lidl, Aldi. Penny en Norma, ze zijn er hier dol op! Maar fietsers niet😣. Alles wordt per baal, vat of mandfles verkocht. O.k.... Een mandfles droge witte huiswijn..., die krijgen we wel weg. Maar we gaan toch niet 50 km fietsen met 5 kg uien😥 maar dit alles terzijde...)Bleek die mevrouw de markies van het kasteel op onze route😄. Ze nodigde ons uit voor koffie..., wij hadden echter net dat Lidl ontbijt weg zitten knagen.. We bedankten beleefd, we zijn opgevoed, maar als je ingaat op dat soort verzoeken, kom je nergens...

We vervolgden dus onze route... Is dat kanaal  nu helemaal droog gevallen of heb ik een bordje gemist.

Langs het kanaal een prachtige route door de stad, Je ziet dus ook niets van de stad..,bij de jeugdherberg geen camping... Dus staan we nu: onder electriciteitskabels, naast de snelweg, met uitziccht op een kerncentrale, met haperende wifi..... En we houden nog steeds van elkaar. 'T is toch niet meer van deze tijd🤣🤣🤣🤣😅