Nat

10 juli 2018 - Paderborn, Duitsland

Wat kan er in 2 dagen veel veranderen! Gisteren de hele dag bewolkt en iedereen was weer naar zijn werk. Vandaag bleef iedereen ook nog binnen want het regende en het was koud. Ik heb zelfs mijn handschoenen aangehad! (Vooral omdat ze zo mooi kleuren bij mijn ogen)

Gisteravond nog ff naar de M voor kof/wi-fi. Het gezoem van de snelweg bleef de hele nacht en de kerncentrale was romantisch verlicht. (Overigens de 4e binnen 100km! En er is hier meer gruwelijks dat wonderbaarlijk harmonieert met het groen(voor zover het nog groen is). Ze noemen het gewoon de industriele erfgoedroute..(maar ik dwaal af( niet de 1e keer overigens)), maar de haasjes om ons heen vertonen nog geen radioactieve afwijkingen) Dus we gingen rustig slapen.... Totdat er ineens een alarm keihard afgaat!!! Als BHV-er stond ik als 1e op de verzamelplaats want... geen 1e van de maand, geen 12 uur, dus tijd voor paniek. Ik bleef ook de enige. Na 3 minuten werd het alarm bij de receptie afgezet. De kernreactor was nog steeds romantisch verlicht en Cock lag in stabiele zijligging gewoon  in de tent💤💤💤

Na een niet zo lange, autoluwe,route langs rivieren en kanalen, konden we net ons tentje droog opzetten naast een stroomversnelling. Na 5 minuten aan dat stroompje zitten we ons nu te bezatten onder een afdakje. Met Wifi. Maar geen bediening. DIENSTAG, RUHETAG. Wel droog, de gintonic en het afdakje