Nat

10 juli 2018 - Paderborn, Duitsland

Wat kan er in 2 dagen veel veranderen! Gisteren de hele dag bewolkt en iedereen was weer naar zijn werk. Vandaag bleef iedereen ook nog binnen want het regende en het was koud. Ik heb zelfs mijn handschoenen aangehad! (Vooral omdat ze zo mooi kleuren bij mijn ogen)

Gisteravond nog ff naar de M voor kof/wi-fi. Het gezoem van de snelweg bleef de hele nacht en de kerncentrale was romantisch verlicht. (Overigens de 4e binnen 100km! En er is hier meer gruwelijks dat wonderbaarlijk harmonieert met het groen(voor zover het nog groen is). Ze noemen het gewoon de industriele erfgoedroute..(maar ik dwaal af( niet de 1e keer overigens)), maar de haasjes om ons heen vertonen nog geen radioactieve afwijkingen) Dus we gingen rustig slapen.... Totdat er ineens een alarm keihard afgaat!!! Als BHV-er stond ik als 1e op de verzamelplaats want... geen 1e van de maand, geen 12 uur, dus tijd voor paniek. Ik bleef ook de enige. Na 3 minuten werd het alarm bij de receptie afgezet. De kernreactor was nog steeds romantisch verlicht en Cock lag in stabiele zijligging gewoon  in de tent💤💤💤

Na een niet zo lange, autoluwe,route langs rivieren en kanalen, konden we net ons tentje droog opzetten naast een stroomversnelling. Na 5 minuten aan dat stroompje zitten we ons nu te bezatten onder een afdakje. Met Wifi. Maar geen bediening. DIENSTAG, RUHETAG. Wel droog, de gintonic en het afdakje

1. Bea en frans:
    10 juli 2018
    Fijn dat je goed gekleurde handschoenen hebt mee genomen
    en dan ook die zo goed bij je ogen kleuren 'geweldig hoor.
    Hier veel wind en 2 plens buien ook koud.
    Rustig door trappen hoor.
    bea
  2. Mieke de Ruiter:
    10 juli 2018
    Haha...zo maak je wat mee met het alarm..
    Het weer is hier hetzelfde, nu weer zon, dus morgen weer lekker warm. Laat de handschoenen dan maar in de tas...
  3. Margriet:
    10 juli 2018
    Rob vraagt zich af of je bij zo'n kernreactor ook de mobieltjes kunt opladen
    Hier weer blauwe lucht en witte wolken. Zier er idd weer goed uit voor morgen.
  4. Joke:
    😂😂👍👍.
  5. Yvonne:
    10 juli 2018
    Het ziet er niet gezellig uit met de kernreactoren ed als uitzicht. Maar gauw dit gebied uit en op naar de natuur!
  6. Riet Wouda:
    11 juli 2018
    Hallo stoer stel leuke verhaaltjes we genieten er van hoor groetjes Rob en Ria