Bandieten

11 juli 2018 - Paderborn, Duitsland

Vanmorgen gespetter op de tent. We hebben 'm maar laten staan. We konden nog net droog naar het centrum fietsen voor een dagje cultuur....

Het prachtige stadhuis hadden ze ingepakt...., mocht niet nat worden😞. Van de bronnen die 1000m3 per sec leveren was weinig te zien. In de Dom hadden alle scholen van de stad een bijeenkomst, Het stadsmuseum was vrij saai. Het schoolmuseum was weg🤤 De richtingsbordjes stonden er nog wel🤔

Wat ook weg was waren mijn fietsspulletjes: pompje zadeltasje met van die dingen die prettig zijn om te hebben als je in een bos pech hebt.

We zitten nu in een groot shopping centrum, zijn al weer aardig droog en hebben de gereedschapskist maar weer aangevuld.

Cock wilde ook een geweer, maar we konden de goede kleur niet vinden.

Straks maar weer uit eten, het Indiaanse restaurant gisteravond was fantastisch.

1. Mieke de Ruiter:
    Leuk verhaal weer...
    Minder leuk is dat er van alles gepikt was.
    Mooie foto's..
  2. Cock G:
    11 juli 2018
    Goeie genade. Zelfs fietsreparatiespulletjes zijn daar niet meer veilig. Ik zou een alarm installeren op m'n fiets. (Zo'n zelfde als bij die kerncentrale)
  3. Gerard:
    11 juli 2018
    Al aardig wat kilometers in de benen. knap hoor wees wel een beetje lief voor de knieën
    zo nu een dagje rusten is goed. Overigens die Kerncentrale is een gewone kolencentrale LOL.
  4. Hannie A.O.:
    Goed idee van Cor, een pistool! Dat zal ze leren! 🔫 🔫
  5. Bea en frans:
    11 juli 2018
    Pistool zal niet helpen hoor ,kom je niet verder op je fiets.
    Dus laat ze er gelukkig mee zijn.Fiets lekker verder.
    21 gr hier weer heerlijk.
    bea
  6. Hans:
    11 juli 2018
    Zon zelfde als bij de aanslag op de telegraaf
    Wel lastig om mee te nemen
  7. Ria van Bellen:
    12 juli 2018
    Geniet elke avond van jouw humoristische en soms spannende
    verslagen.Wat een energie!Misschien moet je na de vakantie deze stukjes ,afgewisseld met wat recepten,laten bundelen;is tegenwoordig erg in.
  8. Hannie H.:
    24 juli 2018
    Neem alles dan ook mee, als je bij jouw fiets weggaat. Het boevengilde is uiterst snel en in dat saaie plaatsje lijkt alles een mooie "schat".