Wat een luie donders...

31 juli 2018 - Eberbach, Duitsland

Vroeg op, de was, waar we gisteren geen zin in hadden, aan de lijn en met de fiets.... helemaal tot aan het station (d.i. de brug over)😉,  op pad voor een dagje Heidelberg

Na het boemeltje naar Heidelberg, even gewandeld naar de trein naar de Kaiserstuhl. We waren niet de enigen; het kopen van een kaartje duurde net zo lang als de trip naar boven.

We waren ook te lui om naar beneden te lopen. Dus halverwege uitgestapt om het slot te bekijken. De tuin was ons te groot.

Dus weer omlaag met de trein en begonnen aan de stadswandeling. Het is allemaal niet te doen met deze hitte. Dus, terrasje hier en ijsje daar, verder hadden we het gauw gezien. Op het nippertje haalden we een trein en konden we nog leuk boodschappen doen... 😥

Ook daar hadden we de kracht niet voor en met een gegrilde kip onder de arm, gingen we naar de camping. Met wat flesjes en na een duik in de Neckar, hebben we daar heerlijk in de schaduw gelegen👍

Heidelberg is prachtig...., buiten het seizoen😎🤗 Of, gat in de markt, ze moeten je bij aanmelding meteen een infuus aanbieden. Mijn keus: G&T

1. Bea en frans:
    31 juli 2018
    Wat een foto;s prachtig .Niks luie donders ,petje af voor zulke tochten
    bea 32 gr
  2. Mieke de Ruiter:
    31 juli 2018
    Dat "luie donders" valt wel mee met jullie.... komt door het warme weer..maar jullie hebben hierdoor ook een heerlijke vakantie. Alles ziet er ook mooier en gezelliger uit met het zonnetje op de foto's..
  3. Paul:
    31 juli 2018
    Niks lui: aanpassen aan omstandigheden. Goed te zien dat jullie het kunnen, als je/Rein maar wil. Haha.
    Geinige trein, altijd leuk zo steil.
    Jullie doen het goed.
  4. Hannie H.:
    5 augustus 2018
    Jammer, dat jullie zo, begrijpelijk, moe waren. Prachtige stad en Duitsland heeft in verschillende plaatsen van die vrolijke beelden, hier weer in en om die stadvijver.
    Nog maar eens terug?