De Roer

6 augustus 2018 - Effeld, Duitsland

Cock had het wel erg leuk met de 2 broers. Nou,  ik had weer veel plezier van hun pillen.

Al heel vroeg zaten we op de fiets en fietsen een leuke route langs de Roer. Een voorzichtig ontbijtje viel goed. Vlak voor de grens zetten we ons tentje op in Effeld en konden gelukkig een plekje in de schaduw vinden. Het is hier smoor heet. Maar aan het meertje heb ik in de schaduw  weer veel geslapen. Mijn maag wordt al minder roerig

1. Mieke de Ruiter:
    6 augustus 2018
    Gelukkig gaat het wat beter....hier ook snikheet, morgen nog warmer, daarna is het over..
  2. Margriet:
    Blijf daar morgen nog maar een dagje lekker in de schaduw uitzieken. Wordt morgen in het zuiden tot 37 graden. 😓😰🤒vanaf woensdag 25 graden.... Fijn fietsweer.
  3. Bea en frans:
    6 augustus 2018
    Fijn dat wat beter gaat lees goed wat Margriet meld.
    Zou heel verstandig zijn Sterkte we leven mee
    Bea
  4. Paul:
    6 augustus 2018
    Ook dat nog. Blijf lekker hangen tot het 'weer' beter wordt. De hitte is bijna voorbij. En dan weer lekker op pad. De foto's hebben jullie in elk geval.
  5. Hannie H.:
    22 augustus 2018
    AAAAAAAAh God, wat een zielige toestand tijdens zo´n - verder - heerlijke vakantie......