Tegen de stroom in.

28 juli 2018 - Ellwangen, Duitsland

Wat is er gebeurd 2 weken geleden in Nederland? Een tsunami van vakantiefietsers die allemaal naar Rome fietsen, of in ieder geval die kant op. Omdat ze tegelijkertijd vertrokken, dezelfde kant op moeten en vaak dezelfde campings delen, ontstaan er banden.

Mensen kennen mensen van een paar campings terug, kennen mensen via via, kennen elkaars makkes. En wij schuiven daar langs in tegengestelde richting. Dus we wisselen tips uit, brengen groeten over en vragen om medicijnen want de arm van Cock wordt alleen maar erger. De zwelling kruipt zelfs omhoog. (Ondertussen heb ik al handdoeken uitgekookt, mijn zakmes ontsmet en 2 liter gin gekocht... ik denk nanelijk dat het uitloopt op amputatie.)

Overigens denk ik dat het een gat in de markt is: als je die beesten kunt trainen, symetrisch en op de juiste plaats te prikken heeft botox zijn langste tijd gehad. Ik ga deze vakantie terug verdienen. Wat ik zoek is proefpersonen en ik ben dus al begonnen om mensen te vragen. De huidige fietsers staan er wat onwennig tegenover. Maar vrienden en kennissen staan natuurlijk meteen klaar. Laat dus even weten wanneer je kunt.

De stromen hier gaan overigens ondergronds richting Donau (de grond is hier heel poreus, droge dalen... of gaan al weer richting Rijn. Die stromen volgen wij richting Neckar.

VANDAAG WEER 3 SPETTERS⛅

1. Bea en frans:
    28 juli 2018
    Wat is er toch met Cok aan de hand
    Doe rustig aan he samen
    2 mm regen en nu 22 gr heerlijk
    Loopt weer op tot 29 gr
    bea
  2. Yvonne:
    29 juli 2018
    Is het een horzel geweest? Dat zijn gemene steken. Misschien toch maar even Lang’s een apotheek? Laat Cock alvast trainen om met 1 arm te fietsen!
  3. Paul:
    29 juli 2018
    Luister naar jullie fans en zoek deskundige hulp. Oefenen op medefietsers kun je altijd proberen. Tegen kleine vergoeding en bij mislukken: geld terug. Sterkte.