Op weg naar huis.

28 juli 2018 - Dillingen an der Donau, Duitsland

Vanmorgen waren we precies 3 weken en 1550 km onderweg. We hebben ons laatste routeboekje te voorschijn gehaald en zijn dus nu op weg naar huis🤔. Onze dag afstanden worden voorlopig weer bepaald door  de plaats van de campings. Bovendien moeten we de komende dagen weer wisselen van stroomgebied dus dat betekent klimmen en klauteren. Zo zijn we slechts na 55 km al in Dilingen aan de Donau neergestreken. Afgezien van dat daar een vissersfeest is, heute abend, is het ook een trefpunt van allerhande Nederlandse vakantiefietsers en gemene insecten die Cock dan weer moeten hebben... (Cock lijkt op de komende foto's aan de pretnison, maar dat is dus dat beest😣) Leuk om alle ervaringen uit te wisselen: de meesten zijn op heenreis en wij gaan weer terug😎 Het bleef nog lang onrustig in de stad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gwen:
    Ah dat is niet fijn Cock :-(
  2. Paul:
    28 juli 2018
    Je past nog steeds op de foto's Cock. Stuur Rein op een goed middeltje uit. Verder ziet het er goed uit.
  3. Hannie A.O.:
    Dat is balen! Maar ik zie er niks van! 🦗sterkte met de bultjes 💕
  4. Reinier:
    29 juli 2018
    Het zijn echt geen bultjes... Maar door veel te snacken is haar andere arm nu net zo dik.... Valt het niet zo op. Ze wordt wel ineens opvallend veel door bodybuilders aangesproken...
  5. Hannie H.:
    3 augustus 2018
    Kijk, dat zijn nou nog eens afstanden voor ons, maar die tent van jullie vlakbij die feesttent? Oeps, dat zal een laat slaapuurtje geworden zijn.