Vertwijfeling

14 juli 2018 - Wanfried, Duitsland

Dat wordt voor lezers een hele saaie dag, dachten we. Zelfs Cocks versnellingen waren binnen 2 minuten door een beeldige bicyclerepairman goed afgesteld. We kochten er ook een nieuwe kettingolie en een reserve binnenband ( immers allemaal gestolen..) Maar hij ging Cock daarna van alles uitleggen waar Cock niets van begreep... Maar Cock dacht: Maakt niet uit, als hij maar tegen mij aan blijft praten.... ( Op een bepaald moment hoorde ik haar zeggen: En een dozijn E-bikes, Wass kostet dass? Ingrijpen, dacht ik.. Betalen en weg🤔) Haar dag kon niet meer stuk.😣

In het volgende dorp dacht ik: ik leg toch ook nog wel lekker in de markt.. Maar ik ving bot ( zie foto)😢😢😭

En lezers....,lezen toch niets lievers dan andermans ellende. En die was er niet. (Zie foto's) . OK, Een horzel, brandnetels onder de kersenboom, en er waren al  zoveel fietsers, maar ik ben toch iets langer.. ze waren heerlijk. Die kersen, niet die korte fietsers...

En gedeelde smart....; aan het eind van de dag; komen we op deze camping; top wifi!👌( voor 18.00)(wij denken: IK VERTREK, maar hij ontkende. Helaas heeft het er alle schijn van. Camping niet klaar, Kind is hier wel de komende 6 weken, maar woont in NL, 9e vriendin woont in de Elzas.. En hij, wel lief, vindt het nodig om dat alles uit te leggen met powerpoint e.d.😥😅😅😅Oder so etwass😏 zucht... we zijn op vakantie!

Op een Nederlandse camping in O/W Duitsland hebben we een heerlijke avond aan de Werra na slechts 75 km.