Victoria en Albert

18 juli 2018 - Bad Rodach, Duitsland

Zo'n leuke camping, we blijven 'n nachtje. 's ochtends naar Coburg en 's middags bij het bosmeertje, is het plan.

Maar voor vertrek, nog even een klein wasje. De route gemist, met als gevolg, langs de "grote" weg, windje mee. Om 10 uur zaten we op de markt aan het ontbijt. En wat voor een markt. Alles ademt hier "grandeur".

Na een bezoek aan de I, besloten we zelf naar boven te lopen. Want de vesting moest je gezien hebben. De vesting is dus boven op de berg en heeft zelf ook nog 3 etages. Albert had daar vast personeel en rijtuigen voor, wij weigerden het treintje, (dat is voor bejaarden) maar kochten boven wel een bejaarden entreekaartje😏

Al met al een hele onderneming, en met nog wat gescharrel in het stadje en wind tegen op de toeristische route terug,kwamen we niet meer toe aan het zwembad.. Weinig rust op een rustdag. In Coburg hadden vanaf huis 1000 km gefietst...

1. Mieke de Ruiter:
    18 juli 2018
    Zo zeg...wat een afstand... Jullie hebben morgen wel een dagje rust verdiend hoor!
  2. Bea en frans:
    18 juli 2018
    gefeliciteert wat een afstand en dat voor bejaarde.
    Ja je bent slim , wel bejaarde kaartje he
    Heel fijne reis 28 gr hier.
    bea
  3. Cock G:
    18 juli 2018
    Ongetwijfeld zal die 1000 km mijlpaal gevierd zijn........
  4. Mijntje:
    19 juli 2018
    1000 km gefietst, en hoeveel gelopen, houden jullie dat ook bij, ik vindt het wel al bizar veel.
  5. Ria van Bellen:
    19 juli 2018
    Omdat mijn moeder veel humor heeft , heb ik haar jouw leuke reisverslagen laten lezen.Hopelijk vind je dat goed ; wel een beetje laat om je om toestemming te vragen ,he?[weet niet hoe je dat streepje op de”e” moet krijgen]
    Toen ze het gedeelte las over de tentharingen ,die in de grond geheid moesten worden ,moest ze bijna door mij gereanimeerd worden. Je hebt er dus een fan bijgekregen!
  6. Reinier:
    Alleen maar leuk Ria! Zo zijn
    we er ook een beetje mee begonnen. Cock' zusje wat toendertijd heel slecht. Als haringen wat vreugde kunnen brengen🤗🤣🤣🤣
  7. Cilia:
    23 juli 2018
    He...he...eindelijk kan ik jullie ook volgen. Jullie zaten inderdaad bij mijn spam!! ha...ha... het afvoerputje!
    Nou geniet maar lekker. Rust ook een beetje uit he!! Hoe is het met je knie Rein?
    Hier wordt het boven de 30 graden, hoop dat het voor jullie niet te heet is daar!!
    Dikke kus Cilia
  8. Hannie H.:
    29 juli 2018
    Geweldig mooie, indrukwekkende foto's, dat Coburg alleen is al een dagexcursie waard!