Deja Vu

3 augustus 2018 - Bad Breisig, Duitsland

Deze dag/route hebben we eerder meegemaakt. Het leek in zijn geheel op een dag langs de Neckar als je te veel geblowd hebt: het is heter, de stroom is breder, de burchten hoger, drukker, stadjes groter, meer scheepvaart, veel treinen, veel fietsers, dus drukker, of had ik dat al gezegd....

Maar vooral, we hebben dit eerder gedaan... Op een regenachtige zondag, vanaf de camping bij Bingen, inclusief het geshop in Boppard, het geemmer bij het boodschappen doen in Andernach en de vreselijke route vanaf daar naar deze camping... Ik moet toch eens opletten welke paddo's ik in een gerecht verwerk..

Aan de andere kant, het is het feest der herkenning: Zoveel prachtige vergezichten, elke 5 km weer een nieuwe burcht, prachtige dorpjes, fijne terrasjes. Toen met regen , nu te warm... We gaan het nog eens doen😉

1. Cock G:
    3 augustus 2018
    Aan Bingen heb ik leuke jeugdherinneringen. Met de bromfiets er naar toe, kamperen, en veel wijn en bier door elkaar heen zuipen. Overvaren naar Rudesheim en daar je tegoed doen aan (te)veel Asbach-cola. Verdere details blijven achterwege. Wat een ontboezeming hè
  2. Reinier:
    Tell us more! Zijn we dol op!
  3. Bea en frans:
    3 augustus 2018
    Wat een pracht foto's geweldig.
    Nu het verschil he regen of warm
    Bea 34 gr word steeds gekker hier pppffftttt
  4. Paul:
    3 augustus 2018
    Herinneringen als: glimmende rails, zilveren ballen (sjef van oekel). Duitsland is meer vakantieland dan ik altijd dacht. Jullie bewijzen dat. Mooie foto's. Overigens hadden wij dit jaar op doorreis prima ervaringen.
  5. Reinier:
    4 augustus 2018
    Paul, je hebt literaire gaven!!!